درس از زندگی

خیلی چیزها با همه سادگیشون زمان زیادی میبره تا فراگرفته بشن. 

گاهی برای تغییرات خیلی ابتدایی باید زخم های زیادی خورد و زمان زیادی گذاشت. 

گاهی برای شناخت نزدیکان نزدیک سالیان سال باید تجربه جمع کرد. 

گاهی برای خود بودن فرصت های زیادی را باید از دست داد تا ارزششون درک بشه. 

....................... 

نمیخوام اینجا حلاجی خودم را بکنم. اما خوب خیلی وقتها توی این فراقت اجباری که دارم به گذشته فکر میکنم. به دوران های طلائی زندگیم که به بیخیالی گذشت و به اشتباهاتم.  

....................... 

باید بازم فکر کنم......دوست دارم بعدها که به این وبلاگ سر زدم یکی از مهمترین پستها که از لحاظ شخصیت شناسی بهم کمک می کنه . همین باشه. 

میرم که فکر کنم و ادامه اش را بعدا بنویسم........................ 

دارم فکر میکنم. آیا سن ملاک درستی برای موفق بودن یا ناموفق بودن افراد است. 

آیا میتونیم کسی را که تحصیلات عالیه داره. 

ثروت بالا . 

و چند مهارت اجتماعی و ورزشی دارد.  

با کسی که اینچنین نیست مقاسه کرد و می توان موفقتر نامید؟؟؟ 

............................ 

هدفم اینکه نقش تجربه را در زندگی افراد بدونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

صبر..صبوری سخته..
سلام

خیلی سخته.
.........
سلام. مر۳۰ که بهم سر زدید

محمد جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

زندگی یعنی تکرار تجربه ها .اما نه تکرار روز مره گی

چقدر بد.
اگر زندگی تکرار تجربه های کسب شده باشه. که خیلی پوچ خواهد بود و بی معنا
..................
ممنون محمد عزیز که بهم سر زدی

خلیلی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://khalili1360.blogfa.com

سلام
میتونم از مطالب وبلاگتون کپی گرفته و در وبلاگم از شون استفاده کنم
مرسی

پرنیان شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام النا عزیز
به نظر من رنجها هستند که سازنده ی آدمها هستند. و با دیگران بودن و درکنارشون بودن ، نه تحصیلات عالیه خیلی موثره نه مهارت اجتماعی و ورزشی .

درسته دوست عزیز.
حداقل برای من که رنجها برام سازنده بودند. هنوز هم زوایای دیگری را می بینم که تا پیش از آن نمیدیدیم.
..................
چیزی که خیلی برایم سخته. تحمل درده و بخشیدن خودم برای تمام اشتباهاتی که داشتم و از همه مهتر ترس ترس از اینکه نکنه هنوز دارم راه را اشتیباه میرم.
نکنه دچاره اهمال کاری یا بی سیاستی یا......شده باشم.
....................
نمیدونم
بهرحال ممنون که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد