برای خدا

دیشب رفتم فیس بازهم پیجش را چک کردم. چی شد .....هیچی....چی میخواست بشه. یه لحظه از خودم پرسیدم. که چی؟ این آدم کیه؟ که من بخاطرش اینطور..... 

........................................ 

نمیدونم شاید من دارم زیادی بهش فکر میکنم. .............. 

راستش را بخواین . من همیشه از خدا هرچی خواستم بهم داده. اما در ارتباط با این قضیه .....خدایا چقدر التماست کنم. 

من که نگفتم همین شخص یا همین ادم. گفتم خستم از این شرایط.....چقدر دیگه التماس کافیته؟؟ 

.......................... 

یادمه روزی که پشت پا زدم به همه چی دلم به خدا گرم بود. گفتم بزرگه درست میکنه. اگر صلاحه این نشه. بهترش....اما حالا ....... 

............... 

دیگه چی بگم خدااااااااا 

میشنوی  

این را برای تو نوشتم. 

میشنوی؟  

برای تو. با قلبی شکسته.... 

............................................................... 

خدایا بنده که دل آدم را میشکنه.  

آدم میگه: اشکال نداره خدایی دارم..... 

اما خودت.....که .....ادم چی بگه....به کی پناه ببره.....  

روزی که انسان را اینقدر ناتوان که اینجور بهت وابسته بود خلق میکردی . کمی هم به امثال من فکر کردی؟

باور

انگار هنوز باورم نشده.......این پایان غم انگیز را........ 

.................... 

باید ایستاد چون کوه چون سرو...... 

................ 

چه جملات زیبایی فقط زیبا و دیگر هیچ.....

کم م ک

ایا باید نا امید بشم؟ 

...... 

دارم دیونه میشم. کمم م مم مم مک

............................... 

......................... 

 ............................................. 

؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خداااااااااااااااااا

من و تو...ای خدا

خدایا گفتی "ده شب اول ذی الحجه............" 

و من امید بستم اما...... 

ده شب تمام شد و...... 

خدایاااااااااااااااا بگو  حال تکلیف من در برابر تو چیست؟