ممنونم خداااااا

روزی با دوستی حدود ۶ ساعت نشستم به صحبت . خیلی حرف زدیم . در نهایت جمله ای بهم گفت که برای پیدا کردن ان با مجموعه کتب شین اشنا شدم.  

جمله ای طلایی که بمن گفت: 

رها کن ......اگر چیزی قسمت و سهم تو باشه خودش رخ میده. 

........................ 

درنهایت شروع کردم به خوندن کتاب ......چیزی در مایه های کتب مابعد البعه و قانون جذب بود.  

........................ 

جملات تاکیدی را سه روزی است شروع کردم......و اعتقاد به قدرت مطلقه هستی  و .....بعد هم رها کردن. 

................. 

خودش درست میشه.......اگه به صلاح باشه. 

الان که دارم مینوسیم حس عجیبی دارم پر از ارامش.... 

....... 

تا حالا که جواب داده. 

.................................. 

قدرت مطلق الهی قربونت برم.  

نوشتم برای تو ......فقط تو  

.......................................................

ممنونم فقط همین.  

..................................... 

شما هم امتحان کنید. لطف الهی جواب میده مطمئن باشید. اگر نبود نمی نوشتم.  

فقط قیچی را بزنید . بند را ببرید با اطمینان به حضور حق....  

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.ansd.blogsky.com

سلام
قشنگ بود ایشالا لطف الهی شامل همه بشه، سلیقه مون تو قالب مثل همه!
موفق باشی

مرسی انشاله واسه همه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد