دوستان یاری کنید

آقا یکی به ما کمک کنه. 

آنتی ویروسم که کسپر بود. تمام شده. نمیدونم چطوری میتونه یکی دیگه تهیه کنم. 

فیلتر شکن چطوری میشه خریداری کرد. 

چطور میتونم یک موزیک روی وبلاگم بگذارم .  

ممنون

نظرات 7 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام

چی شده ؟
انتی ویروست احتمالا زمانش تموم شده .. خب یکی دیگه باید خریداری کنی احتمالا اون هم نسخه اصلی و همراه با پچ ...

فیلتر شکن هم میتونی به راحتی بخری از بعضی مغازه ها .. توی اینترنت هم هست که باید پول بریزی به حساب و تا اونها برای بفرستن .. ریسکش بالاست .. همون از مغازه بخری بهتره .. البته هر جایی هم نداره

دربار آهنگ هم باید یه کد به قسمت ویرایش وبلاگت اضافه کنی ..
میگم چطوری

ممنون

علی اکبر جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

برای گذاشتم موزیک داخل وبلاگت هم میتونی یه سری به اینجا برنی ...
http://www.blogskin.ir/music.php

مرسی. در اولین فرصت امتحان میکنم

محمد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

به آرامی آغاز به مردن می‌کنی
اگر سفر نکنی،
اگر کتابی نخوانی،
اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
اگر از خودت قدردانی نکنی.

به آرامی آغاز به مردن می‌کنی
زمانی که خودباوری را در خودت بکشی،
وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند.

به آرامی آغاز به مردن می‌کنی
اگر برده‏ی عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی …
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ‏های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می‏کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی‌دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می‌کنند،
دوری کنی . .. .

تو به آرامی آغاز به مردن می‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت،‌ یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی،
اگر به خودت اجازه ندهی
که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ات
ورای مصلحت‌اندیشی بروی . . .
-
امروز زندگی را آغاز کن!
امروز مخاطره کن!
امروز کاری کن!
نگذار که به آرامی بمیری!
شادی را فراموش نکن!

پابلو نرودا – ترجمه احمد شاملو

ممنونم که فرستادی. save کردم تا بعد پرینت بگیرم و همیشه جلوی چشمم باشه.
ممنونم . من واقعا در حال مردنم.
وقتی برای مطمئن در نامطمئن خطر نکردم و هنوز خودم را دارم میخورم.
وقتی به عادات بندگی دادم.
وقتی خیلی وقته که نه برقی در نگاههم هست و نه صدای تپشم بلند........

مریم یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://ghoghnoss.blogsky.com

ایمیلتو بده امشب برات میفرستم اولتراسرف

فرستادم مریم عزیز. شاد باشی.

علی اکبر یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام

اولتراسورف رو فکر نکنم بشه از طریق ایمیل فرستاد اگه شد که هیچی اگه نشد از اینجا دانلودش کن ...

هنوز که نفرستادن. فکرکنم نشده.....
...............................
از کجا؟؟؟؟
لینک نگذاشتید که.......

قاسم یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://panjereno.ir

انتی ویروس نود 32 رو از سایت آسان دانلود دانلود کن و با اتصال نود به سرور اسان دانلود که نحوه اتصالش رو توی خود سایت توضیح داده بدون داشتن سریال به روز کنی.
ضمنا من خودم نود 32 رو خیلی دوست دارم چون هم سبکه هم زرنگه.
برای ضد فیلتر هم Tor browser رو پیشنهاد میکنم.
یه ایمیل خالی بزن به Torfarsi2@torproject.com با عنوان request سریعا یه ایمیل برات میاد که اونجا ازت می پرسه چی میخوای که با پاسخ به اون ایمیل یک نسخه از تور به طور رایگان واست ارسال میشه که خیلی امنه.

ممنون از راهنمایتون.
فقط یه مساله وجود دو تا انتی ویروس روی یه سیستم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
............
آنتی ویروسی که دارم. کسپرِ. وقتی وارد سایتشون میشم تا ان لاین خرید کنم. errorمیده. بنظرتون نود 32 بهتر از کسپر یا اگر بتونم. کسپر را خریداری کنم. برای سیستمم مناسب تره.
.........................
ببخشید خیلی سوال میپرسم. سواد کامپیوترم خیلی کمه
..................................
بهرحال بسیار متشکر

قاسم یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://panjereno.ir

گذاشتن موزیک روی بلاگ رو اصلا توصیه نمی کنم هم یه کار خزه و هم لود شدن بلاگتو کند می کنه.
میتونی ذلیل کامل ترشو از بلاگم بخونی .
10 توصیه به بلاگ نویسا که حاصل 10 سال بلاگ نویسی منه.

ممنونم از راهنمایت دوست عزیز.
...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد