.....

حالم بدهِ خیلی بد...... 

تنگه تنگه تنگ

دوباره

دوباره نو میشوم.  

............ 

دوباره و دوباره..... 

........ 

 

..... 

چند روز پیش دلم خیلی هوای او را کرده بود.  

هوای او..... 

اما امروز........دیگه .....

در وبلاگ پنجره نو آمده بود.  

............................................ 

لمس تن تو 

لمسِ تن تو
شهوت است و گناه
حتی اگر خدا عقدمان را ببندد....
داغیِ لبت ، جهنم من است
...حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند
... هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودی ست
حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد.....
فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است
حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس
خاتون من!
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ،
یک بوسه
ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !
اگر تو عاشق من نباشی ..

( احــــمد شـــامــلو )
............................................................... 
برگرفته از وبلاگ: 

میدونم و نمیدونم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوستان یاری کنید

آقا یکی به ما کمک کنه. 

آنتی ویروسم که کسپر بود. تمام شده. نمیدونم چطوری میتونه یکی دیگه تهیه کنم. 

فیلتر شکن چطوری میشه خریداری کرد. 

چطور میتونم یک موزیک روی وبلاگم بگذارم .  

ممنون

عبور

من درحال عبورم....م....م.....م.....عبور 

خدایا شکرت

بی عنوان

جواب آزمونم اومد. قبول نشدم 

زمان گذشت و در روحیاتم تغییری ایجاد نشد. 

.............. 

اما من هنوز خدااااا را دارم. 

اظطراب

اظطراب دارم. 

اظطرابی شدید. 

نکنه داره ازدواج میکنه................ 

.............. 

نه..............نه...............نه خدا نه..... 

............. 

فکرش هم آزار دهنده است.  

انگار هنوز نتونستم.....یعنی آماده نیستم...وای