لیالی قدر

 

 

  

الهی! 

با خاطری خسته دل به تو بسته؛ دست از غیر تو شسته و در انتظار رحمتت نشسته ام. 

بدهی کریمی؛ ندهی حکیمی؛  

بخوانی شاکرم؛ نخوانی صابرم.  

 

الهی! 

احوالم چنانست که میدانی و اعمالم چنین است که میبینی. 

نه پای گریز دارم .و نه زبان ستیز. 

 

الهی! 

مشت خاکی را چه شاید و از او چه برآید و با او چه باید؟ 

دستم بگیر یا ارحم الراحمین. 

................................................... 

این متن را عزیزی برام فرستاد. حسی بهم گفت بزارمش اینجا تا شاید دلی لرزید و اشکی بریخت. اگر چنین شد ما را از یاد مبرید. که سخت محتاجیم

نظرات 4 + ارسال نظر
sahbana یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://sahbana.com

Eltemase doa .
besyar ziba bood

ممنون که بهم سر زدی.
محتاجیم به دعا

شیما یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

سلااااام
کلی مطلب نوشتی که نخوندم
الانم وقت ندارم بخونم فقط اومدم یه سر بزنم وبرم
دلم برات تنگ شده
مواظب خودت باش
دعا هم یادت نره

سلام دوست جون
منم دلم برای خودت و نوشته هات تنگ شده.
...................
امشب خیلی دعام کن

شادی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

آرزو دارم خورشید رهایت نکند ؛غم صدایت نکند؛ظلمت شام سیاهت نکند؛ و تو را از دل آنکس که تبش در تنِ توست ،حضرت دوست جدایت نکند

خیلی قشنگ بود.

سوسوی نوم (توریسکه) دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://toriska.blogsky.com

درود
چندوقتی بودنبودنم باعث شکستن ترکهای روحم شده بودوبیراهه های قلبم منوبه ناکجاآبادی بردکه تحملش برام سخت بودبرا همین ازش فرارکردم ودوباره اومدم به سرزمین دوست داشتنی خودم پس دوباره میگم درود یاران همیشه همراه باپیاماتون دلگرمم کنیدونیزامیدواربه راهی که انتخاب کردم
دوباره پیشم بیا وببخش که دیربهت سرزدم به همون دلیلی که برات نوشتم
درضمن آپم
بدروووووووووود

امیدوارم که با حال بهتری برگشته باشی و برای طولانی مدت بمانی.
.....................
ممنون که بهم سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد