هویت

هر روز صبح که بیدار میشم. 

بخودم می گم بلند شو.  

باایست.  

مقاومت کن. 

تو میتونی بجنگی.  

میتونی..... 

........................... 

من عاشق سریال Gray's Anatomy ام.  

دیروز دکتر شپرت خانم بین همسر و دوست پسر سابقش گیر کرده بود. درحقیقت دچار تشویش و ناراحتی بود. رزیدنت بخش وقتی حالش را فهمید یه حرف خیلی جالبی بهش زد. که تا الان من دارم بهش فکر میکنم.  

گفت: نگذار هیچکدام از این دو آقا هویتت را برات تعریف کنند. 

............................ 

میدونید تا الان دارم فکر میکنم تو رابطه ای که من داشتم تا چه حد اجازه دادم که او هویتم را تعریف کنه.  

خوب جواب دادن به این سوال خیلی سخته. رابطه ما دو دوره داشت.  

دوره اول: وقتی که هنوز رابطه ما مثل رابطه هر دختر و پسری برپایه دوستی بود.  

دوره دوم: ما نامزد شدیم. 

............................ 

در دوره اول: خیلی به خودم مسلط بودم. مقتدر. و محکم. 

اما 

در دوره دوم: خوب . واقعیت را بخوایید نه. این سال آخر هم بخاطر فشار روحی که روی من بود.  

.............اصلا ولش کن. 

............................. 

اما خوب این یه تجربه است. دوست دارم آنقدر محکم باشم. که هیچ چیزی نتونه من را از پا در بیاره. چه برسه به یه انسان دیگه. خواه زن و خواه مرد 

............................. 

دارم دوباره پوست میندازم . امیدوارم این پوست اندازی متوقف نشه. پیش میاد دیگه بعضی وقتها آدم توی یه شرایطی یاد بدبختی ها و ناراحتیهاش میفته. اونموقع است که انگار همه غم عالم روی دلش سنگینی می کنه. 

.............................. 

الهی امیدم به توست یه وقت ناامیدم نکنی. 

نگی کار این بنده موکول بشه به فردا. 

نکنه امروز و فردام بکنی.  

الهی تو همه اون چیزی هستی که توی دنیا دارم.  

خودت خوب میدونی.  

بهتر از خودم. 

تنهام نذار خدا. 

بی تو .......... 

حتی نمیتونم تصور کنم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
ر.جنکی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.
من تقریبا یه همچین شرایطی داشتم. اما از اونور افتادم

سلام
نمیدونم منظورت از اینکه از اونور افتادی یعنی چی؟
............
توضیح بدی ممنون میشم

ر.جنکی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.
یعنی نخواستم یه ذره شبیه بشم. کلا فرق کردم.

ممنون که توضیح دادی.
..............[
:S003:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد