سوال

دوستان یه سوال: 

با ورود به صفحه فیس بوک افراد. پیغامی برای انها فرستاده میشود.  

............. 

منظورم اینکه اگر من وارد صفحه فیس بوک فلانی بشم. حتی با نام و مشخصات دیگری میزان دفعات و حضور من را متوجه میشه؟؟؟ 

............. 

نمیخوام بفهمه که من وارد صفحه اش میشم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://donedona.blogsky.com/

سلام گلم دختر دست وردار فراموشش کن لعنت به همشون ترسو بزدل فریبکار دروغگو همه شون روباه صفتن ولشون کن
ادم نمیدونه چیکارکنه فقط خدا هدایتشون کنه بیخال شو باپست جدید منتظر حضور گرمتم

میدونم . خوب میدونم باید فراموشش کنم اما خوب.....هرچیزی یه راهی داره که باید پیموده بشه
...........
چتما بهت سر میزنم دوست عزیز

سارا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

گفتند دلت پرنیان بهشتی است. خدا عشق را در ان پیچیده است.پرنیان دلت را وا کن تا بوی بهشت در زمین پراکنده شود. چنین کردم بوی نفرت عالم را گرفت. و تازه دانستم بی آن که با خبر باشم شیطان از دلم چهل تکه ای برای خودش دوخته است. گفتند: چله نشینی کن. چهل شب خودت باش و خدا و خلوت.شب چهلمین بر بام آسمان خواهی رفت . و من چهل سال از چله ی بزرگ زمستان تا چله ی کو چک تابستان را به چله نشستم اما هرگز بلندی را بوی نبردم. زیرا از یاد برده بودم که خودم را به چلستون دنیا زنجیر کرده ام. گفتند : چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن . شب چهلمین خضرخواهد آمد چهل سال خانه ام را رفتم و روبیدم و خضر نیامد. زیرا فراموش کرده بودم حیاط خلوت دلم را جارو کنم. "

ممنون سارای عزیز .
.............

شادی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام النا جون. نه لوگوی فیس بوک نشون نمیده که کسی ویزیتش کرده مگر اینکه لایک بزنی یا کامنتی بزاری ...
البته یک برنامه ای هست که اگه اینستال شده باشه تنها در اون صورت معلوم میشه که البته از هر ۱۰۰ نفر شاید یک نفر ازین موضوع مطلع و نصب شده باشه

آرمین آران یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

همشون ترسو بزدل فریبکار دروغگو همه شون روباه صفتن منظورشون آقایونه. بی انصافیه ها . همه رو با یه چوب خلاصه ...
با آیدی خودت وارد فیسبوک شدی خب
یه آدی جدید بساز با یک ایمیل جدید با مشخصات و نام مستعار دیگه ای

همینکار را کردم . یعنی با ایمیل جدید رفتم اما یکروز بعد اطلاعتش را ویرایش کرد و عکسش را برداشت.
.............
نمیدونم چرا؟؟؟؟
شاید تصادفی بوده...
.............
برحال ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد