مطلب

داشتم مطلبی را که در چرکنویسم با عنوان ؛عهد با خدا؛ نوشته بودم را مرور می کردم. 

داستان این مطلب حس تلخی بود که در حدود یک ماه پیش داشتم. نوشتم اما نتونستم که انتشار بدم. آنقدر حس نفرت و گزندگی در آن بالا بود که در انتشارش به شک افتادم . 

............. 

اما امروز خوشحالم که هرگز عمومی نکردمش. وقتی دوباره خوندمش برای خودم که نویسنده بودم حس بدی را بدنبال داشت .دیگه ببینید چقدر واسه مخاطب وحشتناک بود. 

البته قصد داشتم با قفل منتشرش کنم. که نکردم 

اما خوب این نشون میده که اون لحظه من تصمیم درستی گرفته ام. 

.............. 

حالا...............خوشحالم. تمام اون تلخی ها هرچند بیرون نرفته ولی فکر می کنم در راه رشد و حرکت دارم آرام آرام حرکت می کنم. 

خدایا شکرت

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پونکی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام
شما را به دلیل این تصمیم درست تحسین می کنم .
باور کنید زندگی برای هیچکس کاملا شیرین نیست ... نمیخواهم بگویم که مشکل شما اهمیتی ندارد ... چرا! مشکل شما بسیار مهم و است و جای غصه خوردن دارد. اما اگر این غم برای شما سازنده نباشد و چیزی بدست نیاورید ضرر خواهید کرد.
فرصت امروز را از دست ندهید. دیروز گذشته و فردا نیامده ...
اگر امرتان را به خدا بسپارید ضرر نخواهید کرد .
والعصر ... ان الانسان لفی خسر ...

دوست عزیز من خیلی وقته که کارم را به خدا سپردم.
مسئله اینکه مثل یه زندانی که منتظر آزادیه و هروز را به شب و شب را به صبح میگذرونه شدم.
زمان برای رسیدن به فرجام خواهیم خیلی کند میگذره.........

سارا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://donedona.blogsky.com/

سلام خواهر خوبم بهترین کار صبر وخم به ابرو نیاوردن وبه زندگی باچشمک نگه کردن وسوزاندنش چراکه هرکسی که تواین دنیاواسه خودش همه خوشیا داره هم ناخوشیا وهیچی همم پایدار وابدی نیست تواین دنیا پس واسه چی به آدماش ودنیا دل ببندم واسه چی توکل بخدا کن وبه گامی که قدم ورمیداری باتوکل بخدا استوار وردار انشالله که غمها هم روزی ازبین بره نباید سخ گرفت توکل بخدا قربون ابچی

ممنون دوست عزیز.
حق با توئه اما واقعا زمانی میرسه که انشان توانایی تحمل دیگه نداره. فریاد میکشه سر خدا...بنده خدا....مخلوقات خدا...
خلاصه همه چی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد