باز هم....

 

خیلی سخته که بدونی خدا میتونه کمکت کنه. که بدونی خدای اونقدر بزرگه که کوه ها را جابه جا کنه یا جهان را با همه عظمتش در یک ثانیه نابود کنه. خیلی سخته که علم نجوم بدونی و سرت سوت بکشه از قدرت خدایی که اینها را خلق کرده . خیلی سخته خدات همه چیزت باشه . و این همه کس و همه چیزت توی دنیایی که خلق کرده جوابت را نده. ببینه داری ذره ذره آب میشی و هیچکاری نکنه. خیلی سخته........... 

................ 

دوباره حالم خوب نیست. قاطی کردم.  

................ 

از خودم خستم از دنیا خستم . دوست دارم بمیرم. حداقلش اینکه میرم پیش خدا و ازش میپرسم آخه چراااااااااا؟ 

............... 

خدایاااااااا دارم میسوزم. دارم آب میشم و نابود میشم. به خودت قسم بسه....کافیییییییییه.....دیگه نمی کشم. به خودت قسم نمیکشم................ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد