فریاد

من هستم و صدایم طنین دردهای درونم است.  

کاش کسی پیدا می شد و به من می گفت که ایا باید ناامید شوم یا باید با امید به بازگشت روز رابه شب سرکنم.  

کاش کسی به من می گفت. که چگونه فراموشش کنم. قلیم می سوزد و آتش می گیرد همه گلوبولهای قرمز خونم که در مویرگهای منتهی به مغزم جریان دارند. 

قلبم پر درد است. پس چرا نمی آید.  

خدایا؛ من توانایی ندارم به من درد نده که تحمل ندارم.  

خدایا؛ چقدر دلم می خواهد بمیرم.  

خدایا؛ یک عمر فکر کردم که حامی ام هستی. یک عمر فکر کردم در وجودم جریان داری.  

خدایا؛ الان بهت احتیاج دارم بهم ثابت کن که هستی.  

ثابت کن که همانطور که دوستت دارم . دوستم داری. 

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  

نظرات 3 + ارسال نظر
parsa شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.nooh-e-nabiollah.mihanblog.com/

فاصله بین مشکل و حل آن یک زانو زدن است
اما نه در برابر مشکل
بلکه در برابر خدا
دانلود ترجمه صوتی خطبه شقشقیه از
نهج البلاغه .....

ممنون دوست عزیز.
بنظر می رسد اهل اعتقاد و ایمان هستید.
برایم دعا کنید که سخت محتاجم.

شیما شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

النای عزیزم کاملا درکت می کنم
من درد مشترکم مرا فریاد کن
فک میکنم درد من و تو یه جورایی مشترکه
برات دعا میکنم که زودتر مشکلاتت حل شه و از این حال و هوا بیای بیرون و حالت بهتر شه

سلام شیمای عزیز
ممنون که یه من سر میزنی. دنیای مجازی دنیای عجیبی چقدر زود انسان دوست و هم درد پیدا می کنه. کاش اونها را زود از دست نده.

نیلوفر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://nil0000far.blogsky.com/

من آمدم تا بهت بگویم عزیزم امیدوار باش
مردم بعد بیست سال زندگی طلاق م یگیرند این طور خود خور ی نمی کنند.
تو می تونی....
من م یدوانم...
چون تو انسانی و هر انسانی می تواند...
فقط کاف یاست که بخواهی

بوووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد