سوختم...........خاکستر شدم.

آتش بگیر تا بدانی چه می کشم  

احساس سوختن به تماشا نمی شود. 

چقدر این بیت را دوست دارم. آتیش گرفتم و از درون شعله می کشم. لبخند به لب آب سرد می نوشم.  

......  

کسی می دونه چرا یک ساله خدا جوابم را نمی ده . خستم. خسته؛ خسته 

...... 

آیا خدا یاور ظالمان است؟ 

یا صبر بنده چون من کم است؟ 

...... 

کسی میدونه چقدر دیگه باید یه بنده صبر کنه؟ 

تا به کی نیاز شبانه کنه؟ 

..... 

تعجبم!!! از خدا در تعجبم!!!!!!!!!!!!!! 

..... 

قلبم داره از درد می سوزه.  

کسی میدونه نام فرشته آتش نشان چیست؟ 

..... 

خدایا بدادم برس. خدایا..........

نظرات 5 + ارسال نظر
شیما شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

روزی فرشته ای نزد خدا میره و ازش می پرسه خدایا چرا خواسته بعضی از بنده هات رو خیلی زود میدی حتی پیش از اینکه از تو بخوان اما جواب بعضی دیگر رو دیر میدی؟
خدا در جواب میگه چون دوست ندارم حتی صدای بعضی از بنده هام رو بشنوم برای همین پیش از اینکه صدام کنن خواسته شون رو برآورده می کنم اما بعضی از بنده هام جوابشون رو دیر می دم چون دوست دارم صداشونو بشنوم وقتی که صدام می کنن!

این جریان چند سال پیش یه دوست برام تعریف کرد وقتی من مثل تو شاکی بودم از خدا که صدامو نمیشنوه ، اون روز زدم به گریه بعدشم تا حد خیلی زیادی آروم شدم،امیدوارم تو هم آروم شی عزیزم

شیما شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

با اجازه لینکت رو گذاشتم تو وبلاگم

حتما دوست عزیز.
خوشحال هم می شم.

توریسکه دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://toriska.blogsky.com

درود
نوشته های زیبایی داری البته مثل نوشته های من یه کم تغییرات لازم دارن
اگه میخوای بدونی چراخداجوابمونو نمیده یه سربیاپیشم شایدجوابتوتونوشته های من بگیری آخه منم تواین جواب سوال سرگردانم
منتظرت هستم نظریادت نره
بدروووووووود

نیلوفر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://nil0000far.blogsky.com/

شما از خدا چیزی را م یخواهی اما زمانی برای اجابت اش در نظر نم یگیری

صبور باید بود....هر چند که خودم نیستم

به نظر من برو به محیط های جدید و به کارهای جدید دست بزن
نمیشه تو خونه نشست و یا با همان آدم ها ی سابق یا در همان محیط همیشگی بود و انتظار معجزه داشت
خواسته جدید نیازمند حرکت جدید است

. چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://harfaye-natmaam.blogsky.com/

آتش بگیر تا بدانی چه می کشم

احساس سوختن به تماشا نمی شود.

چقدر این شعر گویای حال الان منه!!!

سلام.دوست گرامی کم پیدا شدین؟!!
وب ناقابل بعضیا !! رو لینک می کنین دوباره سریع حذفش می کنین...

به هر حال ممنونم که بعضی وقتا سر میزنین.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد