تشکر از دوست خوبم. حرفهای ناتمام.

دوست عزیز امیدوارم. بیای و به من سر بزنی. برات کامنت هم گذاشتم.  

موزیکی که از وبلاگت پخش میشه. خیلی خیلی روح بخشه. هر وقت می یام تا بنویسم تا گریه کنم. سریع وارد وبلاگت می شم. و .... 

احسنت به این انتخاب. برای تشکر آرزو می کنم خدا هرچی که دوست داری یا هرکس که دوست داری اگر تابحال بهت نداده بهت بده. (هرچند انگار خدا گوشهایش را گرفته و صدای مرا نمی شنود) 

.......... 

دوستان دیگر؛ هم امتحان کنید برای من که خیلی آرامش بخش می باشه. انشالله واسه شما هم.  

......... 

(هنوز هم داره پخش میشه دلم نمی یاد قطعش کنم)

نظرات 2 + ارسال نظر
خرابه تر از وجود من کجاست؟ پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://saare90.blogsky.com/

سلام
وبلاگ اروم و زیبایی داری

. دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://harfaye-natmaam.blogsky.com/

سلام.

خیلی خوشحالم که مفید بوده و ممنو از شما که زحمت کشیدین و یه پست بهش اختصاص دادین.شرمنده نبودم تا زودتر ازتون تشکر کنم. ضمنا امیدوارم در طرح جدیدتون نیز موفق باشید.
همچنین امیدوارم آرامش خدایی تون بیشتر و بیشتر بشه.آمین.

با تشکر:

حرفهای ناتمام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد